?>
?>
Dizi, film, müzik ve magazin dünyasından seçilen toplam 25 eğlenceli soruyla ilerleyen yarışma, 2-3 kişilik takımlar arasında bol tempolu ve kahkahalı bir rekabet ortamı sunacak. Etkinliğin sunuculuğunu üstlenen Seda Gendihal ve Burak Demirel, enerjileri ve mizah dolu sunumlarıyla geceyi interaktif bir eğlenceye dönüştürecek.
Quiz severlerin “Ben bunu bi’ yerden hatırlıyorum!” diyeceği bu özel gecede hem bilgiye hem kahkahaya doyacaksınız!
Bilginize güveniyorsanız ve eğlenceye hazırsanız, Bulvar 216’daki bu unutulmaz gecenin biletlerine biletinial.com/tr-tr/tiyatro/bulvar-216-biz-bize-quiz-night adresinden ulaşabilirsiniz.
Detaylı bilgi için bulvar216.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bilginin ve Kahkahanın Buluştuğu Akşam: ‘Biz Bize Quiz Night’ Bulvar 216’daki Donkey Pub’da! yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, gençlerin şehre dair fikir ve beklentilerini dinleme adına düzenlenen Genç Bakış programları kapsamında bu sabah Hacı Sevim Yıldız Mesleki Eğitim Kampüsünde Hacı Sevim Yıldız-4 ve Tematik Lise öğrencileriyle bir araya geldi. Kampüsün konferans salonunda yapılan buluşma öncesi öğrencilere yönelik mini bir ankette yapıldı.
GÜZEL BİRŞEYLER ORTAYA KOYMAK İSTİYORUZ
Öğrenciler ve okul öğretmenleriyle idarecilerin katıldığı buluşmada Belediye Başkanı Alper Taban programın amacından söz ederek konuşmaya değil, dinlemeye geldiğini söyledi. Başkan Taban, “Genç Bakış adı altında programlar, buluşmalar yapıyoruz. Seçim sonucunda görevimize devam ediyoruz. Bu vesileyle bizlere güvenip emaneti teslim eden herkese çok teşekkür ediyorum. İnşallah dönem sonuna kadar hiç kimseyi mahcup etmeyecek şekilde azim ve gayretle çalışacağız. İnşallah günün sonunda da güzel bir şeyleri ortaya koymak istiyoruz” dedi.
“BİZE İCAT ÇIKARIN”
Ortak aklın önemine de değinen Başkan Taban, öğrencilere seslendiği konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “Şehir hepimizin. Bu buluşmaların altında yatan bir gaye de şehri birlikte yönetmek. Ortak akıl dediğimiz, aslında geçmişte de istişare olarak ifade edilen ve dinen de bizlere tavsiye edilen hususu aslında yerine getirmek istiyoruz. Hepimizin fikri çok değerli. Başta öğretenlerimiz, öğrencilerimiz, yetişkinler, gençler, özel bireylerimiz, bay, bayan, çocuklarımız hepsi değerli. Dolayısıyla gençlerimizin fikrini öğrenmek için de genç bakış buluşmalarımızı yapıyoruz. Burada öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin sorularını yanıtlıyoruz. Eleştirilerinizi, tavsiyelerinizi dinlemek istiyoruz. Bugün 153 hatlarımız var, WhatsApp hatlarımız var, farklı iletişim kanallarından bizlere ulaşabiliyorsunuz. Bizlere icatlar çıkarmanızı istiyoruz. Sizin hayal gücünüze, vizyonunuza güveniyoruz.”
Konuşma sonrası mikrofon öğrencilere uzatıldı. Şehirle ilgili talep, öneri, şikayet ve tavsiyelerini ileten öğrenciler şehre dair hayallerini de anlattılar.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
“Bize İcat Çıkarın” yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>Kentteki işgücü potansiyelini artırmak ve nitelikli insan kaynağı yetiştirmek üzere hizmet veren İzmir Büyükşehir Belediyesi Meslek Fabrikası Roman gençler için de harekete geçti. UNDP Türkiye tarafından desteklenen, İzmir Büyükşehir Belediyesi Meslek Fabrikası Şube Müdürlüğü, Konak Belediyesi, İzmir Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, İzmir Ticaret Odası (İZTO), İzmir Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (İESOB) ve Ege Genç İş İnsanları Derneği (EGİAD) iş birliğinde yürütülen “Roman Gençlerin İstihdamına Yönelik Yerel Model Geliştirilmesi Projesi” kapsamında Konak bölgesinde yaşayan 18-35 yaş arası Roman gençlere yönelik Meslek Fabrikası’nda çeşitli kurslar açıldı. Mesleki eğitim kurslarından eğitim alan 51 genç; İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, UNDP Mukim Temsilcisi Monica Merino Domingues ve Roman İş Kulübü temsilcilerinin katılımıyla sertifikalarını aldı.
“Kararlıyız, en çok İzmir’e ve İzmirlilere güveniyoruz”
Meslek Fabrikası’ndaki törende konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Tugay, “İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin gururu olan Meslek Fabrikası çatısı altında böyle bir kursa vesile olmak büyük mutluluk. Bir sürecin sonunda bir sertifika almaya hak kazanmanız bizim için de çok değerli. Sizler için de özel bir gün olduğunu düşünüyorum. Gösterdiğiniz başarı, harcadığınız emek, kararlılığınız, geleceğiniz için yaptıklarınızdan ötürü sizleri tebrik ediyorum. Bir duyguda ortaklaşmaya ihtiyaç var. Kimseyi kimseden ayırmadığımız, herkese aynı ölçüde değerli insan olarak baktığımız, ihtiyaçlarının karşılandığı bir şehir hedefi ile çalışıyoruz. Kararlıyız, en çok İzmir’e ve İzmirlilere güveniyoruz. Bu kentin ne kadar güzel ve özel olduğunu biliyoruz. Bunu şehrin insanları olarak dayanışmayla başaracağız” ifadelerini kullandı.
“Herkesin kapısını çalmış olacağız”
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin, yurttaşların her zaman yanında olduğunu kaydeden Başkan Tugay, “Önümüzdeki 5 seneyi tamamlayacağımız süreçte özellikle bize ihtiyaç duyduğunu düşündüğümüz herkesin kapısını çalmış olacağız. Beraberce akıl yorarak, birbirimize güç vererek, cesaret vererek sorunu olan, eksiği olan yurttaşlarımızla, özellikle gençlerimizle, bir taraftan da kendi isteği ışında imkansızlıklar içinde yaşlamaya mecbur bırakılan kadınlar ve yaşlılarla ilgili çalışacağız. Bu şehirde herkesi sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yaşamın içine taşımak amacındayız. Bunu başaracağımızı düşünüyorum. Kimsenin işsiz kalmak zorunda olmadığını düşünüyorum. Kimsenin yoksulluğa mahkum olmak zorunda olmadığını düşünüyorum. Hepimize yetercek kadar kaynak ve imkan olduğunu düşünüyorum. Özellikle gençler şunu bilmeli; aslında yapacak çok iş var. Hiçkimse işsiz kalmak ya da yoksul kalmak, aç kalmak zorunda değil. Herkes için mutlaka yapacak bir şey var. Dünyanın zenginliği herkese yetecek düzeyde” diye konuştu.
“Çok başarılı işler yapmaya hazır bir kurum”
Sözlerine “Adalet istiyoruz” diyerek devam eden Başkan Tugay, şöyle konuştu: “Adaletsizliklerin giderilmesini istiyoruz. En önemli sorunumuz bu. Çatışmamak, kavga etmemek, birbirimizin aşağı çekmemek, bulunduğumuz seviyede kimsenin adaletsizliğe uğramadığı bir yaşamı sağlamak için herkes mücadele etmeli. Bahsettiğim şey bağırmak değil, düşünmek ve hep beraber çözüm üretmek. Doğru olduğuna inandığımız işleri beraber yapmak. İyi niyetli çalışan insanları ve kurumları yalnız bırakmayın. Güçlü ve kararlı olmalısınız. Haksızlığa maruz bırakıldığını düşünen herkese söylüyorum. Bizi siz seçtiniz. Bu sorumluluğun ne anlama geldiğini çok iyi biliyoruz. Sıkıntılı olduğunuzda ve haber verdiğinizde onun için koşturmak üzere bu görevlere geldik. 8 ayda kararlı bir duruş sergileyerek yeni bir kimlik, yeni bir anlayışla İzmir Büyükşehir Belediyesi’nde başarılı bir çalışma dönemi geçirdik. Bugün görev başındaki tüm arkadaşlarımız, İzmir Büyükşehir Belediyesi tüm kadrolarıyla çok başarılı işler yapmaya hazır bir kurum halindedir. Bu değerli çalışma bunun küçük bir örneği. Önümüzdeki aylarda ve yıllarda çok daha başarılı ve güçlü programları birlikte yürüteceğimize ve İzmir’i herkesin takdir ettiği, birçok şehrin örnek aldığı bir şehir yapacağımıza yürekten inanıyorum.”
“Komşularımızın yanındayız”
Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu da “Gençler, Meslek Fabrikası’nda özel sektörde talep gören alanlarda kapsamlı eğitimler aldı. Gençlerin işgücü piyasasında ihtiyaç duyulan konularda eğitim almaları çok önemli. Kendilerini yetiştirmeleri için yeni bir meslek edinmeleri ve iş bulabilmeleri için bu çalışmalar çok değerli. Bu projenin partnerlerinden biri olduğumuz için çok mutluyuz. Konak, çok kültürlü ve çok sesli bir yapı. Bu yapının içinde komşularımız, farklı beklentiler içinde. Farklı talepleri yanıtlayabilmek ve herkesin kendini eşit yurttaş olarak hissettiği, yan yana, omuz omuza birlikte komşuluk yapabildiği bir Konak hedefiyle yürüyoruz. Roman komşularımız bizim vazgeçilmezimiz. Onların isteğiyle, desteğiyle bu istihdam projelerine devam edeceğiz” sözlerine yer verdi.
“Bugün bir kutlama günü”
Törene katılan UNDP Mukim Temsilcisi Monica Merino Domingues ise şunları söyledi: “Bu sadece bir başlangıç ve bu güçlü hikayedeki tüm gençler için güçlü bir başlangıç. Sahip olduğunuz potansiyel ve yeteneklerin limiti yok. Partnerliğimizin ileride daha fazla başarıya sebep olacağını düşünüyorum. Bugün bir kutlama günü. Umuyoruz ki burada verilen mesleki eğitimi daha da yükseltip daha fazla insana ulaşabilelim.”
“Artık kendine güvenen bir kadınım”
Sertifikasını alan kursiyerlerden Hilal Düzağır ise salonu duygulandıran bir konuşma yaptı. Düzağır, “Ben 26 yaşındayım. 5 yaşında bir kız çocuğu annesiyim. Erken yaşta evlilik yaptığım için bir mesleğim yoktu. İki yıl önce memnun kalan arkadaşlarımın yönlendirmesiyle ben de Meslek Fabrikası kurslarıyla tanışmış oldum. Burada saç şekillendirme, fön çekimi, saç renklendirme, temel makyaj eğitimleriyle birlikte proje kapsamında protez tırnak, tırnak süsleme eğitimlerini tamamlamış bulunmaktayım. Bu eğitimlerin yanında aldığım farkındalık eğitimleriyle birlikte kendime olan güvenim arttı. Artık kendime güvenen bir kadınım ve artık bir mesleğim var. Bir kadın olarak geleceğe daha umutla bakıyorum. Kendi ayaklarım üzerinde durabiliyorum. Erken yaşta evlenip ya da aile baskısı yüzünden meslek edinememiş bir sürü kadın var. Bu kadınların da Meslek Fabrikası ile tanışıp meslek edinmesini ümit ediyorum. Benim hayatıma dokunan İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne, bu imkanları bize sağlayan değerli İzmir Büyükşehir Belediye Başkanımız Cemil Tugay’a ve değerli eğitmenlerimize sonsuz teşekkür ederim” diye konuştu.
İşsizliğin yüksek olduğu nüfus
Türkiye’de işsizliğin yüksek olduğu Roman nüfus için geliştirilen “Roman Gençlerin İstihdamına Yönelik Yerel Model Geliştirilmesi Projesi”, büyük bir kısmı geçici ve kayıt dışı işlerde çalışarak geçimini sağlayan Roman nüfusunun sorusuna yerel düzeyde cevap verebilmek amacıyla tasarlandı. Bu kapsamda Roman gençlere yönelik Meslek Fabrikası’nda Pastacı Çırağı, Gazaltı Kaynakçılığı, Giyim Üretiminde Temel İşlemler, Protez Tırnak ve Tırnak Süsleme kursları verildi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Başkan Tugay: Bize ihtiyaç duyan herkesin kapısını çalacağız yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>“Ben yaralı, sen yaralı / Yakmışım uğruna Ankara’yı” dizeleriyle dikkat çeken şarkının söz ve müziği Burak King’e, düzenlemesi Alphan Kurtoğlu’na ait. Şarkının güçlü klibi ise Amiral yönetmenliğinde hazırlandı.
Geçmişe özlemi ve hayatın zorluklarını anlatan “Bize Ne Kaldı,” şimdi tüm dijital platformlarda yayında!
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Burak King’den Yeni Hit: Bize Ne Kaldı yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>Buca Belediye Başkanı Görkem Duman, 10 Kasım’da Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün doğduğu evi ziyaret ederek Selanik Başkonsolosluğu’nun düzenlediği anma törenine katıldı. Büyük katılımın olduğu törende, saatler 9’u 5 geçeyi gösterdiğinde duygu dolu anlar yaşandı.
“MERAK ETME ATAM…”
Atatürk’ün fikirlerini sonsuza dek yaşatacaklarını vurgulayan Buca Belediye Başkanı Görkem Duman, şunları söyledi:
“Bir ulusun kaderinin değiştiği yerdeyiz; Selanik’te… Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk, dünyaya gözlerini bu evde açtı ve böylece bir ulusun makus talihi değişti. O, sadece bir lider değil, bizlere geçmişten bugüne taşıdığımız büyük bir miras bıraktı. 101 yıldır emanet ettiği Cumhuriyetimiz, dimdik ayakta… Bu sevgi ve minnet, her 10 Kasım’da, 86 yıldır süregelen bir milletin özlemiyle birleşiyor. Merak etme Atam; emanetin ve bize bıraktığın bu şanlı bayrak, ilelebet payidar kalacaktır.”
“BÖYLE BİR LİDERİMİZ OLDUĞU İÇİN KIVANÇLIYIZ”
Türkiye’nin Selanik Başkonsolosu Serkan Gedik ise “Hüzünlüyüz ancak böyle bir önderimiz olduğu için aynı zamanda kıvançlıyız. Atamızın, ‘Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır’ sözleri Cumhuriyet’i, milletine emanet ettiğinin en büyük kanıtıdır” diye konuştu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği 42. Olağan Meclis Toplantısı, Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği Başkanı ve İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay ile birliğe üye belediye başkanlarının katılımıyla Balçova Kaya Termal Otel’de yapıldı. Toplantının açılış konuşmasında dünya ve Türkiye’deki toplum sağlığı grafikleri ve iklim değişikliğine ilişkin verileri paylaşan Başkan Tugay, “Cumhuriyeti’imizin 101. yıl dönümünü kutlayacağız. Cumhuriyet’imiz, asil milletimizin en önemli eseridir. Bu ülke, her şeyiyle bizlere emanet. En değerlisi de bu ülkenin insanlarının sağlığıdır. Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği olarak bizlere çok önemli görevler düşüyor. O nedenle çalışalım, bize emanet edilen bu güzel ülkeyi hep beraber daha ileriye taşıyalım” diye konuştu.
“Yaşamın böyle devam etmesi mümkün değil”
Genel kurula ilişkin konuşan Başkan Tugay, “Önümüzdeki yıllarda Türkiye’nin Sağlıklı Kentler Ağı olarak Türkiye’de daha sağlıklı bir çevrede daha sağlıklı bir toplumun yaşam sürmesi için daha aktif olma yolunda kararlar alacağız. Bir taraftan üyelerimizin sayılarını artıralım ama diğer taraftan daha fazla üyemizi aktif olarak çalışmalara dahil edelim ve çalışmaları uygulamalarla tabana yayalım diye yola çıktık. Bugünkü genel kurul, önümüzdeki dönemin bir başlangıcı olarak da düşünebileceğimiz bir gün. Bir tabloyu ortaya koymak istiyorum. 2024 yılındayız. Grafiklere baktığımızda özellikle 1980 yılından sonra ortalama sıcaklıkların tüm dünyada nasıl yükseldiğini görüyoruz. Böyle devam edersek bu yüzyılın sonunda dünyanın ortalama sıcaklığı 4.9 derece artacak. Bunun bir felaket olduğunu ifade etmek isterim. Dünyadaki yaşamın sağlıklı şekilde böyle sıcaklık artışı ile devam edebilmesi mümkün değil. Beraberinde bir yağışsızlık yaşanıyor. Bu da yıllık ortalama yüzde 15 azalacak diye hesaplanmış. Böyle giderse yüzyılın sonunda yaşadığımız 365 günün yüzde 65’i sıcak gün olacak ve çok yağışlı günler de ortalama yüzde 30 daha fazla olacak. Yani sellerin yaşandığı günlerden bahsediyoruz” ifadelerini kullandı.
“Nüfusun yüzde 92’den fazlası kirli hava soluyor”
Grafiklere göre yüzyılın sonunda kurak günlerin sıklığı ve yoğunluğunda artışın, ıslak günlerin sıklığı ve yoğunluğunda ise azalmanın görüldüğünü kaydeden Başkan Tugay, sözlerini şöyle sürdürdü: “Hava kirliliği konusunda grafiğe baktığımızda 2022 yılında insanların sağlıklı hava soluduğu iller sarı renkle işaretlenmiş. Türkiye’de 4 ilimiz sağlıklı hava soluyor. Bu tabloya baktığımızda Türkiye’nin neredeyse tamamının ciddi hava kirliliği sorunu yaşadığını ve ciddi sağlıksızlıklar yaşadığını bilmemiz lazım. Nüfusun yüzde 92’den fazlası kirli hava soluyor. Fosil yakıtların birinci enerji arzındaki payı yüzde 82.8. Elektriğin üretiminde kömürün payı yüzde 34.6. Yani kullanılan elektriğin 3’te 1’i kömürle üretiliyor. 30 yaş üstünde kaza, yaralanma ve Covid dışında kalan ölümlerin yüzde 14.2’si hava kirliliğinden kaynaklanıyor. Bu sayı geçen yıllara oranla daha yüksek.”
Gıda stratejisi vurgusu
Hem dünya hem Türkiye’nin demografik olarak yaşlı nüfusa sahip olduğunu belirten Başkan Tugay, “Artan sıcaklıklarla 100 bin kişinin 5.2’si hava sıcaklığı nedeniyle yaşamını yitiriyor. 2080 yılında bu oran 62’ye yükselecek diye hesaplanıyor. İklim değişikliği, ısı artışı, kuraklığın yanında gıdaya erişim ve gıda güvenliği sorunu var. İklim krizi ile bağlantılı gıda üretiminde düşüş var. Hepimizin yaşadığımız kentlerin gıda üretimi ve tüketimi ile ilgili stratejik planları olmalı. Türkiye’de çok az sayıda belediye Kentsel Gıda Belgesi hazırladı. Kentsel gıda üretimi, önemli amaçlardan biri olabilir. Bizim şunları hatırlamamızda fayda var; sağlıklı olmak kişisel bir durum ya da seçim değil. Toplumun kişilere sunduğu yaşam koşullarının ürünü ya da sonucudur. Sağlık, başlı başına bir haktır ve kentli haklarının en önemli bileşenlerinden biri sağlıklı ortamda yaşamaktadır. Yerel yönetimler iyilik halini destekler ve yerel yönetimler için sağlık bir haktır. Bu nedenle sorunlara yönelik çözümler üretebiliriz. Bizler birlik olarak bundan sonraki dönemde danışma kurulumuzun üye sayısını artırmanın sonuncunda onların rehberliğinde çalışmalar yapmayı planlıyoruz. Komisyonlar oluşturacağız. Önümüzdeki aylarda iki ya da üç ayda bir farklı şehirde tematik toplantılar düzenlemek istiyoruz. Uzman kişi ve kuruluşların bizlere yaptığı sunumları dinleyeceğiz. Buradan bazı eylem planları çıkarmayı düşünüyoruz. Hem toplantılar hem de birliğin iletişim için seçtiği her türlü yol, bilgi ve deneyim paylaşımını sağlayacak, yerinde gözlem fırsatı sunacak. Eğitim programları düzenleyeceğiz. İyi uygulamaları görünür kılacağız ve ödüllendireceğiz” dedi. Başkan Tugay, katılımcıların koltuklarına bırakılan kartlarda bulunan kare kodlar ile Türkiye ve dünyadan iyi uygulama örneklerine ulaşılabileceğini ve yakın zamanda bu bilgilendirmelerin basılı olarak da belediyelere ulaştırılacağını söyledi.
“Yaklaşımınız ilham verici”
Toplantıda Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) Avrupa Bölge Ofisi Sağlıklı Şehirler Ağı Yöneticisi Kira Fortune, video kayıt yöntemi ile birlik üyelerine hitap etti. Başkan Tugay’ı tebrik eden Fortune, “Ağımızın 17’den fazla yeni belediyeyi kapsayacak şekilde büyümesi ve sayının 151’e ulaşması, daha sağlıklı ve daha sürdürülebilir şehirler yaratma konusundaki adanmışlığınızın ve kararlılığınızın kanıtıdır. Sağlıklı şehir koordinatörleri; rolünüz her zamankinden daha kritik. Sağlık politikalarının eyleme dönüştürülmesinin merkezinde yer alıyor, refahın kentsel planlama ve kent yönetiminin merkezinde olmasını sağlıyorsunuz. Tek sağlık, iklim değişikliği, su yönetimi, enerji, verimliliği gibi konulara ek olarak madde kullanımı, ruh sağlığı ve yaşlanma gibi konulara odaklanmanız, küresel önceliklerle uyumludur. Bunlar kürese olarak tüm şehirler için aciliyet arz eden konulardır ve proaktif yaklaşımınız ilham verici” diye seslendi.
Üye belediye sayısı 151 oldu
Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği 42. Olağan Meclis Toplantısı’nda yeni üye başvuruları da görüşüldü. İstanbul Ataşehir Belediyesi, Bayraklı Belediyesi, Beydağ Belediyesi, Bornova Belediyesi, Buca Belediyesi, Bulancak Belediyesi, Çeşme Belediyesi, Çiğli Belediyesi, Espiye Belediyesi, Foça Belediyesi, Gaziemir Belediyesi, Giresun Belediyesi, Hopa Belediyesi, Karabağlar Belediyesi, Karaburun Belediyesi, Kemalpaşa Belediyesi, Kiraz Belediyesi, Menderes Belediyesi, Narlıdere Belediyesi, Seferihisar Belediyesi olmak üzere 20 belediyenin üyelik başvuruları oy birliği ile kabul edildi. Böylece üye belediye sayısı 151 oldu. Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği’nin yeni logosu da düzenlenen yarışmayla belirlendi. Bir sonraki toplantının İstanbul Bahçelievler Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenmesi kararlaştırıldı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı