?> ?> Bütün arşivleri - Kocaeli Basın https://kocaelibasin.com.tr Yeni Nesil Kocaeli Haber Medyası Tue, 15 Apr 2025 07:59:57 +0000 tr hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 https://kocaelibasin.com.tr/wp-content/uploads/2024/10/cropped-favicon1-32x32.png Bütün arşivleri - Kocaeli Basın https://kocaelibasin.com.tr 32 32 Türkmen: Bütün hedefimiz Kemalpaşa’nın yarını https://kocaelibasin.com.tr/turkmen-butun-hedefimiz-kemalpasanin-yarini/ Tue, 15 Apr 2025 07:59:54 +0000 https://kocaelibasin.com.tr/turkmen-butun-hedefimiz-kemalpasanin-yarini/ Mazbatasını 15 Nisan 2024 tarihinde alarak göreve başlayan Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen, görev süresinin ilk yılında hayata geçirilen projeleri ve hizmetleri anlattı Kemalpaşa Belediyesi, 15 Nisan 2024’te başlayan yeni dönemle birlikte geçen bir yıl içinde birçok projeyi hayata geçirdi.

Türkmen: Bütün hedefimiz Kemalpaşa’nın yarını yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
Mazbatasını 15 Nisan 2024 tarihinde alarak göreve başlayan Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen, görev süresinin ilk yılında hayata geçirilen projeleri ve hizmetleri anlattı

Kemalpaşa Belediyesi, 15 Nisan 2024’te başlayan yeni dönemle birlikte geçen bir yıl içinde birçok projeyi hayata geçirdi. Görev süresinin ilk yılını geride bırakan Belediye Başkanı Mehmet Türkmen, bu süreçte belediye hizmetlerini yeniden yapılandırarak, ilçenin ihtiyaçlarına yönelik somut adımlar attı. Kurumsal yapının güçlendirilmesinden imar düzenlemelerine, kadın istihdamını artırmaya yönelik çalışmalardan yeşil alanların çoğaltılmasına; Kent Lokantası’ndan araç envanterinin genişletilmesine kadar pek çok başlıkta önemli adımlar atıldı.

İşte Kemalpaşa Belediyesi’nin hizmet yolculuğunda son 1 yılı:

ÖNCE KURUMSAL DÜZEN
Yeni dönemin ilk adımı, belediye içindeki mali ve idari disiplini sağlamak oldu. Kurumsal yapının güçlendirilmesiyle birlikte belediye hizmetleri daha planlı ve sürdürülebilir bir yapıya kavuştu. Mali düzenlemeler sayesinde kamu kaynaklarının etkin kullanımı sağlanarak Kemalpaşalıların bütçesi koruma altına alındı. Maaşların ödenmesi noktasında sorun yaşayan belediye, gelinen noktada ekonomik olarak nefes almaya başladı.

2. ÇEVRE YOLU PROJESİNDE BÜYÜK AŞAMA
Kemalpaşa’nın ulaşım altyapısını geliştirmek amacıyla başlatılan 2. Çevre Yolu Projesi’nde önemli bir ilerleme kaydedildi. Sütçüler yolundan Fersan çıkışına kadar olan güzergâhta kamulaştırma ve yol açma çalışmaları tamamlanma aşamasına gelirken, hastane yolu kısmında asfaltlama işlemleri tamamlandı. İlgili bölgede imar yollarının açılması çalışmaları kesintisiz sürüyor.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM: E-RUHSAT SİSTEMİ
Vatandaşların yapı ruhsatı ve diğer başvurularını elektronik ortamda gerçekleştirmesini sağlayan E-Ruhsat Sistemi devreye alındı. Yeni sistemle birlikte zaman, evrak ve iş gücü tasarrufu sağlanırken, belediyecilik hizmetlerinde dijitalleşme yolunda önemli bir adım atılmış oldu.

İMAR PROBLEMLERİ ÇÖZÜLÜYOR
Uzun yıllardır çözüm bekleyen imar planları, ilgili kurumlarla yürütülen eşgüdümlü çalışmalar sonucunda netlik kazanmaya başladı. Soğukpınar ve Atatürk Mahallelerini kapsayan 80 hektarlık kentsel dönüşüm alanında sona gelindi. 1993 yılından beri çözüme ulaştırılamayan Çınar ve Kızılüzüm düşük yoğunluklu konut alanının imar planı süreci tamamlanarak askıya çıkarıldı. Çiniliköy planlarına istinaden imar uygulamaları tamamlanarak bölge yerleşime uygun hale getirildi.

KENT LOKANTASI İLE SOSYAL DAYANIŞMA GÜÇLENDİ
Dar gelirli vatandaşlara, emeklilere ve öğrencilere yönelik olarak “Kemalpaşa’nın Sofrası Kent Lokantası” sloganıyla açılan Kemalpaşa Kent Lokantası, hem uygun fiyatlı yemek hizmeti sunuyor hem de bünyesinde bulunan aşevi ile sosyal dayanışmayı büyütüyor. Hafta içi her gün dört çeşit yemek sunulan lokanta, vatandaşlardan tam not aldı.

METRUK YAPILAR YIKILIYOR
Mahallelerde yıkılma riski oluşturan ve görüntü kirliliğine neden olan metruk yapılar tespit edilerek yıkılıyor. Son bir yıl içerisinde 176 metruk yapı kontrollü şekilde kaldırılarak ilçenin çehresi daha modern ve güvenli bir hale getirildi.

EĞİTİME TAM DESTEK
İlçedeki tüm okulların 2024-2025 öğretim dönemi öncesinde bütün bakım, onarım, tadilat ve temizlik ihtiyaçları belediye tarafından karşılandı. Mevsimsel hastalıklarla mücadele kapsamında dezenfektan destekleri sağlandı. Eğitim kurumlarıyla yürütülen iş birliği, çocukların daha sağlıklı ortamlarda eğitim almasını hedefliyor.

YENİ YEŞİL ALANLAR KAZANDIRILDI
Yeşil alan ve çocuk parkı ihtiyacına yönelik planlamalar doğrultusunda Örnekköy, Ören ve Aşağıkızılca Mahallelerine yeni park ve büyük ölçekli rekreasyon alanları kazandırıldı. Sosyal ve fiziksel ihtiyaçlara cevap veren bu alanların sayısı artarak devam edeceği aktarılırken, Armutlu için hazırlanan rekreasyon alanı projesi, Kent&Başkan 2024 halk oylamasında ödüle değer görüldü. İlçede bulunan parklarda, on adet mini futbol sahası projesinde ikisi hayata geçirildi.

KADIN İSTİHDAMINA DESTEK
Zabıta ve Temizlik İşleri müdürlüklerinde kadın çalışanların istihdamına öncelik verildi. Aynı zamanda CV Havuzu Projesi ile kadınların iş gücüne katılımı destekleniyor. Kadın emeğini her alanda görünür kılma hedefi doğrultusunda sosyal belediyecilik anlayışı genişletiliyor.

ARAÇ FİLOSU GÜÇLENDİRİLDİ
Vatandaşa daha hızlı ve etkin hizmet sunmak amacıyla belediyenin araç filosu genişletildi. Yeni yol süpürme araçları, su tankerleri, kamyonetler ve greyderler hizmete sunuldu. Bu yatırımlarla birlikte belediye, ilçenin her noktasına kesintisiz hizmet ulaştırmayı sürdürüyor.

TÜRKMEN SAHADA

Başkan Türkmen tarafından gerçekleştirilen mahalle ziyaretleri ile vatandaşların ihtiyaç ve talepleri doğrudan sahada tespit ediliyor. Tüm birimlerle koordineli şekilde yürütülen bu saha çalışmaları, çözüm odaklı hizmet anlayışını yaygınlaştırıyor. Sürekli hale getirilen mahalle buluşmalarıyla her mahalleye eşit hizmet ulaştırılması hedefleniyor. Ziyaretlerde Başkan Türkmen’e Belediye Başkan Yardımcıları ve teknik müdürler eşlik ediyor.

Kemalpaşa’ya en iyi hizmeti sunmak için mücadele ettiklerini ifade eden Başkan Türkmen, şunları söyledi:

“Kemalpaşa bizim evimiz, burada yaşayan 120 bin vatandaş da bizim komşumuzdur. Bu anlayış çerçevesinde, belediyemizi ve ilçemizi güçlü kılmak ve geleceğe güvenle taşımak için atılması gereken adımları kararlılıkla atıyoruz. Amacımız kimseye şirin gözükmek değil, Kemalpaşa’nın neye ihtiyacı varsa onu tereddütsüz gerçekleştirmektir. Hemşehrilerimiz beş yılın sonunda bu gerçeği net olarak görecektir.” İfadelerini kullandı.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Türkmen: Bütün hedefimiz Kemalpaşa’nın yarını yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
Başkan Altay: “Bütün Hastaneleri, Üniversiteleri ve Şehir Merkezini Raylı Sistem Ağıyla Bağlayacağız” https://kocaelibasin.com.tr/baskan-altay-butun-hastaneleri-universiteleri-ve-sehir-merkezini-rayli-sistem-agiyla-baglayacagiz/ Tue, 04 Feb 2025 16:19:59 +0000 https://kocaelibasin.com.tr/baskan-altay-butun-hastaneleri-universiteleri-ve-sehir-merkezini-rayli-sistem-agiyla-baglayacagiz/ Konya’da toplu ulaşım adına yaptıkları en önemli işlerden birinin KONYARAY Projesi olduğunu belirten Başkan Altay, “KONYARAY 3 etaptan oluşan bir iş.

Başkan Altay: “Bütün Hastaneleri, Üniversiteleri ve Şehir Merkezini Raylı Sistem Ağıyla Bağlayacağız” yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
Konya’da toplu ulaşım adına yaptıkları en önemli işlerden birinin KONYARAY Projesi olduğunu belirten Başkan Altay, “KONYARAY 3 etaptan oluşan bir iş. Şu anda 1. Etapta yoğun şekilde çalışıyoruz. Meram Gar’dan başlayıp Kayacık Lojistik Merkezi’ne kadar olan 19.7 kilometrelik kısımda inşaat işleri yüzde 60 seviyesine geldi. Meram Gar’dan bindiğinizde ilk etapta Kayacık Lojistik Merkezi’ne kadar, sonra Pınarbaşı ve Organize Sanayi Bölgesi’ne kadar olan bir hatta yolculuk yapma imkanına kavuşmuş olacağız. Hedefimiz 2027 yılında vatandaşlarımızın kullanımına açmak” dedi. KONYARAY’ın yaklaşık 50 kilometrelik bir hattan oluştuğunu dile getiren Başkan Altay, “Şu anda Konya’da çalışan raylı sistem hattı 27 kilometre. Dolayısıyla sadece bu yıl yapımına devam ettiğimiz ve başladığımız projeler bile Konya tarihinde bugüne kadar yapılan tüm raylı sistem hattının 2 katı büyüklüğünde. Bu vesileyle Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Abdülkadir Uraloğlu Bey’e ve genel müdürlerimize Konya’daki raylı sistem çalışmalarının tamamında bize verdikleri destekten dolayı teşekkür ediyorum” diye konuştu. Konya Büyükşehir Belediyesi olarak Şehir Hastanesi-Yeni Sanayi Tramvay Hattı’nın 11.1 kilometrelik ilk etabında çalışmalara devam ettiklerini kaydeden Başkan Altay, “Yaklaşık 2 kilometrelik ray döşeme işlemini tamamlamış durumundayız ve peyderpey devam ederek 11.1 kilometreyi Aslım Caddesi’nde tamamlamış olacağız. Devamını da bakanlığımız yapacak” dedi. Hedeflerinin bu dönemin sonunda raylı sistem hatlarını 105 kilometreye tamamlamak olduğunu vurgulayan Başkan Altay, “Böylece Konya toplu ulaşımda çok önemli bir mesafe kat edecek. Mevcut raylı sistem hattına tam 4 kat ilave ederek bütün hastaneleri, üniversiteleri ve şehir merkezini bağlayacağımız bir raylı sistem hattına kavuşmuş olacağız” açıklamalarını yaptı.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, basın mensuplarıyla birlikte Büyükşehir Belediyesi tarafından şehre kazandırılacak raylı sistem yatırımlarını inceledi.

Başkan Altay, ilk olarak KONYRAY Banliyö Hattı incelemesi için basın mensuplarıyla birlikte raybüsle Meram Gar’dan başlayıp Kayacık İstasyonu’na gitti.

“TOPLU ULAŞIM SİSTEMİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ İÇİN YOĞUN ŞEKİLDE ÇALIŞIYORUZ”

Burada basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Başkan Altay, Konya adına çok önemli ulaşım projeleri yürüttüklerini ifade ederek, “Bütün büyük şehirlerin temel sorunu trafik. Araçlara göre bir trafik düzenlemesi yapmak da ileride çok daha büyük sorunlar oluşturuyor. Onun için bütün dünyada olduğu gibi bu konuda yoğun çalışma sarf ediyoruz. Birincisi toplu ulaşım sisteminin güçlendirilmesi, ikincisi de bisiklet ulaşımının şehirde trafiğe alternatif bir ulaşım olması için bisiklet yolları ve diğer çalışmalar yürütüyoruz” diye konuştu. 

TOPLU ULAŞIM ADINA YAPILAN EN ÖNEMLİ İŞLERDEN BİRİSİ: “KONYARAY”

Toplu ulaşım adına yapmış oldukları en önemli işlerden birisi olan KONYARAY Projesi’nin 3 etaptan oluşan bir iş olduğunu kaydeden Başkan Altay, hali hazırda 1. Etapta yoğun bir şekilde çalıştıklarını dile getirdi. Meram Gar’dan başlayıp Kayacık Lojistik Merkezi’ne kadar olan 19.7 kilometrelik kısımda inşaat işlerinin yüzde 60 seviyesine geldiği bilgisini paylaşan Başkan Altay konuşmasına şöyle devam etti:

“Burada Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD), Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ve Konya Büyükşehir Belediyesi olarak ortak bir proje yürütüyoruz. Altyapı çalışmaları, deplaseler KOSKİ ve altyapı kuruluşlarımız tarafından yürütülürken bununla birlikte altyapı, ray döşeme ve sinyalizasyon işlemlerimiz TCDD tarafından yürütülüyor. İşlemler tamamlandıktan sonra araçlar Büyükşehir Belediyemiz tarafından temin edilecek ve ilk etapta mevcut hattımızın yanında bir ray daha ilave ederek üç hattımızı dörde çıkararak bir sistem oluşturacağız. Böylece Meram Gar’dan bindiğinizde ilk etapta Kayacık Lojistik Merkezi’ne kadar, sonra Pınarbaşı’na ve Organize Sanayi Bölgesi’ne kadar olan bir hatta yolculuk yapma imkanına kavuşmuş olacağız.” 

“NEREDEYSE BİR METRO İNŞA EDİYORUZ”

Konya için neredeyse bir metro inşa ettiklerini belirten Başkan Altay, “Çünkü bu alan tamamen trafikten arındırılmış durumda. Dolayısıyla hiçbir trafikle karşılaşmadan sinyalizasyonla mevcut hattı kullanarak kesintisiz ve hızlı bir ulaşım yapmayı arzu ediyoruz. Özellikle Organize Sanayi Bölgemizde her gün artan işçilerimizin taşınması ve bölgedeki sanayi alanlarına taşınması ile ilgili bir süreci yürütmüş olacağız. KONYARAY’ın şehrimiz için diğer bir önemi de Meram Gar ve yeni ray istasyonumuz, yeni yapılacak otogar binamız ve havaalanı da aynı aksta KONYARAY ile bağlanmış olacak. Böylece vatandaşlarımız güvenli ve hızlı bir şekilde bu alanlara ulaşmış olacak. Hedefimiz 2026 yılı sonuna bu projeyi tamamlamak ve 2027 yılında işletmeye alarak vatandaşlarımızın kullanımına açmak” ifadelerini kullandı.

“CUMHURBAŞKANIMIZA KONYA’MIZA VERDİĞİ ÖNEMDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM”

Hükümetin şu anda çok yoğun bir şekilde deprem bölgesinde çalışmalar yürüttüğünü anımsatan Başkan Altay, “Biliyorsunuz iki yüz bir bininci konut teslim edildi. Yarın da 6 Şubat depreminin ikinci yılındayız. Devletimiz orada vatandaşlarımızı konteynerlerden kurtarmak için çaba sarf ederken Konya’da da çok önemli ulaşım yatırımlarına kesintisiz bir şekilde devam ediyor. Bu vesileyle Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a Konya’mıza verdiği önemden dolayı teşekkür ediyorum. Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Abdülkadir Uraloğlu Bey’e Konya’daki raylı sistem çalışmalarının tamamında bize verdiği destekten dolayı teşekkür ediyorum ve KONYARAY Projesi’nde paydaşımız TCDD Genel Müdürü Veysi Kurt bey, Altyapı Yatırımları Genel Müdürü (AYGM) Yalçın Eyigün beye ve ekiplerine teşekkür ediyorum” açıklamasını yaptı.

“2025 YILI SONUNDA DEMİR YOLU CADDESİ’Nİ AÇACAĞIZ”

Bu çalışmaları yaparken özellikle Demir Yolu Caddesi’nde trafiğin bir miktar aksadığını anımsatan, bunun da bir an önce tamamlanması ile ilgili bir çalışma yürüttüklerini vurgulayan Başkan Altay, 2025 yılı sonunda orayı da kesintisiz bir şekilde açacaklarını, Meram Gar’a ve çevre yoluna kadar kesintisiz bir şekilde ulaşım yapmak için planlama ve kamulaştırma çalışmalarına devam ettiklerini söyledi.

“PROJE, KONYA TARİHİNDE BUGÜNE KADAR YAPILAN TÜM RAYLI SİSTEM HATTININ 2 KATI BÜYÜKLÜĞÜNDE”

KONYARAY’ın neredeyse 50 kilometrelik bir hattan oluştuğunu belirten Başkan Altay, “Şu anda Konya’da çalışan raylı sistem hattı 27 kilometre. Dolayısıyla sadece bu yıl yapımına devam ettiğimiz ve başladığımız projeler bile Konya tarihinde bugüne kadar yapılan tüm raylı sistem hattının 2 katı büyüklüğünde. İnşallah Konya’nın toplu ulaşımdan aldığı payı artırma, vatandaşlarımızı hızlı, güvenli ve konforlu bir ulaşıma kavuşturmak için gece gündüz demeden çalışacağız. Tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Ayrıca Konya’da bu konuları vatandaşlarımıza aktarma konusunda gösterdiğiniz gayretten dolayı sizlere teşekkür ediyorum” değerlendirmesini yaptı.

BARIŞ CADDESİ RAYLI SİSTEM GÜZERGAHI İNCELENDİ

Başkan Altay ardından Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından şehre kazandırılacak 17 kilometre ve 23 istasyondan oluşacak Barış Caddesi Raylı Sistem Hattı güzergahında da incelemelerde bulundu.

Bu hattın müşavirlik ihalesinin yapıldığını ve projenin Dünya Bankası ile yürütüldüğünü kaydeden Başkan Altay şunları söyledi:

“Yaklaşık 100 milyon avroluk bir iş. Böylece Yazır bölgesine, Beyhekim Hastanesi’ne, Barış Caddesi’ne ve Yeni Stadyum’a da raylı sistemi ulaştırmış olacağız. İnşallah bu yıl burada inşaata başlamayı planlıyoruz. 2 yıllık bir inşaat süresi, 2027’ye burası da tamamlanır. Burada bir önceki tramvaylarımızı kullanmayı hedefliyoruz. Çünkü tramvaylar çok pahalı. Mevcut tramvaylarımızın restorasyonlarına başladık. Böylece Konya’ya yeni bir raylı sistem hattı daha kazandırıyoruz. Ardıçlı Konutlarına da Beyhekim Hastanesi’ne de böylece raylı sistemle ulaşmış olacağız. Bu da Konya için yeni bir alternatif tramvay hattı güzergahı olacak. Bu yıl inşaata başlamayı hedefliyoruz.”

ŞEHİR HASTANESİ-YENİ SANAYİ TRAMVAY HATTI ÇALIŞMALARINDA İNCELEMELER YAPILDI

Başkan Altay, son olarak Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı sürdürülen Şehir Hastanesi-Yeni Sanayi Tramvay Hattı çalışmalarında incelemelerde bulunarak burada da hattın son durumu hakkında basın mensuplarına açıklamalar yaptı.

“BU HATTIMIZI 2027 YILINDA DEVREYE ALMAYI PLANLIYORUZ”

Öncelikle Alaaddin’den Adliye’ye kadar olan hattı Şehir Hastanesi’ne ulaştırmak için çalıştıklarını ifade eden Başkan Altay, “Büyükşehir Belediyemiz ve Ulaştırma Bakanlığımız ile ortak çalışmamız kapsamında Şehir Hastanesinden Yeni Sanayi alanına kadar olan 11.1 kilometrelik alanda şu anda belediye olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz. Yaklaşık 2 kilometrelik ray döşeme işlemini tamamlamış durumundayız ve peyderpey devam ederek 11.1 kilometreyi Aslım Caddesi’nde tamamlamış olacağız. Aslım Caddesi’nden başlayıp TÜMOSAN Kavşağı, Aksaray Kavşağı, Dr. Sadık Ahmet Caddesi, Halil Ürün Caddesi Yeni Stadyum alanına kadar 10 kilometrelik kısmı da Ulaştırma Bakanlığımız Altyapı Yatırımları (AYGM) Genel Müdürlüğümüz tarafından ihale edilecek. Böylece stadyumdan başlayarak Alaaddin’e kadar yeni bir hatta kavuşmuş olacağız. 21.1 kilometrelik bu hattımızı inşallah 2027 yılında devreye almayı planlıyoruz. Böylece KONYARAY, Şehir Hastanesi, Stadyum ve Barış Caddesi Tramvayı ile birlikte yaklaşık 56 kilometrelik bir raylı sistem hattını şehrimize kazandırmış olacağız” diye konuştu.

“BÜTÜN HASTANELERİ, ÜNİVERSİTELERİ VE ŞEHİR MERKEZİNİ BAĞLAYACAĞIMIZ BİR RAYLI SİSTEM HATTINA KAVUŞMUŞ OLACAĞIZ”

Diğer taraftan Fetih Caddesi-Ahmet Özcan Caddesi Tramvay Hattıyla ilgili proje çalışmalarına ve Necmettin Erbakan Üniversitesi-Alaaddin, Alaaddin-Selçuk Üniversitesi ve Konya Teknik Üniversitesi metro hattıyla ilgili de proje çalışmalarına devam ettiklerini anlatan Başkan Altay, “Hedefimiz inşallah bu dönemin sonunda raylı sistem hatlarını 105 kilometreye tamamlamak ya da çalışmaya başlamak. Böylece Konya toplu ulaşımda çok önemli bir mesafe kat edecek. Mevcut raylı sistem hattına tam 4 kat ilave ederek bütün hastaneleri, üniversiteleri ve şehir merkezini bağlayacağımız bir raylı sistem hattına kavuşmuş olacağız. Yaklaşık 2 milyar liralık bir bedelle Büyükşehir Belediyesi olarak bu hattın yapımına devam ediyoruz. Emeği geçen arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. İnşallah tamamlandığında Şehir Hastanemizi, sanayi alanlarımızı ve stadyumumuzu da raylı sistem hattıyla bağlamış olacağız” sözlerini kullandı.

Başkan Altay, “Bunlar şehir için çok hayati çok önemli işler, inşallah böylece toplu ulaşım kullanan insan sayısını artırmayı ve şehirde araç yoğunluğunu azaltarak trafikte bir miktar rahatlama oluşturmayı arzu ediyoruz. Raylı sistemler, şu anda dünyanın en konforlu en hızlı ulaşım yapıları. Biz de Konya Büyükşehir Belediyesi olarak Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımızla birlikte bu çalışmaları yürütüyoruz” sözleriyle konuşmasını tamamladı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Başkan Altay: “Bütün Hastaneleri, Üniversiteleri ve Şehir Merkezini Raylı Sistem Ağıyla Bağlayacağız” yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
Başkan Tugay şantiyede Büyükşehir Belediyesi emekçileriyle buluştu “Namusumuzla, bütün gayretimizle İzmir için çalışmaya devam edeceğiz” https://kocaelibasin.com.tr/baskan-tugay-santiyede-buyuksehir-belediyesi-emekcileriyle-bulustu-namusumuzla-butun-gayretimizle-izmir-icin-calismaya-devam-edecegiz/ Mon, 30 Dec 2024 09:49:59 +0000 https://kocaelibasin.com.tr/baskan-tugay-santiyede-buyuksehir-belediyesi-emekcileriyle-bulustu-namusumuzla-butun-gayretimizle-izmir-icin-calismaya-devam-edecegiz/ İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.

Başkan Tugay şantiyede Büyükşehir Belediyesi emekçileriyle buluştu “Namusumuzla, bütün gayretimizle İzmir için çalışmaya devam edeceğiz” yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, kentin çok sayıda hizmet noktasını inşa eden Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı personeliyle yeni yıl kahvaltısında bir araya geldi. Çalışma arkadaşlarının yeni yılını kutlayan Başkan Tugay, “Şehrimiz bizim göz bebeğimiz. Bizler, namusumuzla, ahlakımızla, bütün gayretimizle, kendimizden çok, hizmet ettiğimiz insanları düşünerek çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, yeni haftanın ilk mesaisine Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı’ndaki çalışma arkadaşlarıyla başladı. Yapı İşleri Dairesi’nin Turan’daki şantiyesinde personelle yeni yıl kahvaltısında bir araya gelen Başkan Dr. Cemil Tugay’a İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Çağatay Güç, Yapı İşleri Dairesi Başkanı Onur Açık eşlik etti. Başkan Tugay, şantiyedeki personelin yeni yılını kutlayarak sohbet etti.

“Biz kocaman bir aileyiz”

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin büyük bir aile olduğunu söyleyen Başkan Tugay,  “Beni bugün burada misafir ettiğiniz için, sizlerle aynı sofrada oturma imkanı verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Hepimizin bir ailesi var ama bir de bizim kocaman İzmir Büyükşehir Belediyesi çatısında bir ailemiz var. Evimizden çok iş yerimizde zaman geçiriyoruz. İçimizdeki kırgınlıkları, yanlış anlamaları, olumsuz düşündüren her şeyi hep beraber düzeltmek zorundayız. Burada hayat geçiyor, burada iş yapılıyor, emek ortaya konuyor. Bu emek bu şehre hizmet olarak dönüyor” diye konuştu. 

“Büyükşehir’in her çalışanı çok kıymetlidir”

Başkan Tugay, “Şehrimiz bizim gözbebeğimiz. İzmir ve İzmir’de yaşayan tüm vatandaşlarımız çok kıymetli. Ama İzmir şunu bilmelidir ki, İzmir Büyükşehir Belediyesi de çok kıymetlidir. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin her bir çalışanı çok değerlidir. Bu duyguyla el ele, yürek yüreğe özellikle zor günlerde dayanışma içerisinde olarak, birbirimizin sorunlarını bilerek anlayarak hep beraber bu güzel ve büyük kurumu daha iyi hale getirmek için çalışmalıyız. Eğer sizler de böyle düşünürseniz emin olun, her geçen yıl bir öncekinden daha iyi olacaktır. Bizler, namusumuzla, ahlakımızla, bütün gayretimizle, kendimizden çok hizmet ettiğimiz insanları düşünerek çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

“Büyük bir teşekkürü hep beraber hak edeceğiz”

Başkan Tugay, “Ben inanıyorum bu dönem, hepimizin gurur duyduğu, huzur hissettiği bir dönem olacak. Bu yılı bitiriyoruz. 2025 yılı hepimize iyilikler, mutluluklar, başarılar getirsin. Öncelikle ailemizle ve sevdiklerimizle sağlıkla, mutlulukla yaşayalım; sonra da iş yerimizde hep beraber çalışırken birbirimize duyduğumuz sevgiyi ve saygıyı büyüterek çalışalım. Her birinize harcadığınız emekler için yürekten teşekkür ediyorum. Bu teşekkürü aynı zamanda İzmir halkının teşekkürü olarak alabilirsiniz. İzmir size müteşekkirdir. İnşallah önümüzdeki yıllarda yapacağımız çok daha iyi hizmetlerle daha da büyük bir teşekkürü hep beraber hak edeceğiz. Yeni yılınız kutlu olsun” şeklinde konuştu.

Çağatay Güç: Yapı İşleri Büyükşehir’in görünen yüzü

Toplantıda konuşan Genel Sekreter Yardımcısı Çağatay Güç, Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı’nın  İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin görünen yüzü olduğunu belirterek bu bilinçle çalıştıklarını söyledi. Yapı İşleri Dairesi Başkanı Onur Açık ise, “Bugün bizim için çok güzel bir gün. Birlikte olmak, bu anıları paylaşmak çok önemli.  Başkanımızın verdiği güç ve destekle elimizden geleni ortaya koymak için buradaki bütün emekçi kardeşlerimizle gece gündüz çalışıyoruz” diye konuştu.

Kahvaltının ardından Başkan Tugay, personelle hatıra fotoğrafı çekindi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Başkan Tugay şantiyede Büyükşehir Belediyesi emekçileriyle buluştu “Namusumuzla, bütün gayretimizle İzmir için çalışmaya devam edeceğiz” yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>