?>
?>
Halk sağlığını koruma adına farklı iş kollarına yönelik denetim faaliyetlerini ara vermeksizin sürdüren İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri sahada girmedik iş yeri bırakmıyor. Bu kapsamda zabıta ekipleri son olarak kent genelindeki marketlerde kapsamlı bir denetim gerçekleştirdi. Denetimlerde; hijyen kuralları, ürünlerin son kullanma tarihleri, fiyat etiketlerinin uygunluğu, işyeri açma ve çalışma ruhsatı, teraziler ve genel düzenlemeler olmak üzere tüm detaylarla ilgili incelemeler titizlikle yapılıyor.
Şehirdeki tüm marketleri mercek altına alan ekipler, özellikle zincir marketlerde raflardaki ürünlere kadar tek tek kontrol ederek inceledi. Kurallara uymayan işletmelere yönelik de gerekli uyarılar yapılarak yasal işlem başlatıldı.
DENETİMLER DEVAM EDECEK
Zabıta Müdürlüğünden denetimlere ilişkin yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü olarak 7 gün 24 saat sahadayız. Amacımız ilçe halkının güvenle alışveriş yapabileceği, hijyenik ve sağlıklı ortamlarda hizmet alabileceği bir şehir ortamı sağlamak. Bu nedenle özellikle gıda sektörü alanında devam eden denetimlerimizde son olarak marketlerde kapsamlı bir denetim yapıldı. Zabıta Müdürlüğü olarak halkımızın huzur ve esenliği için her alanda çalışmalarımız ve denetimlerimiz devam etmektedir.”
VATANDAŞLARA ÇAĞRI
Öte yandan İnegöl Belediyesi tarafından denetimlerin aynı kararlılıkla devam etmesinin yanında vatandaşların da karşılaştıkları olumsuz durumları 153 Çözüm Merkezine ve Zabıta Müdürlüğü’ne bildirmeleri çağrısında bulunuldu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü Halk Sağlığı İçin 7/24 Sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu, İstanbul Silivri açıklarında meydana gelen 6.2 büyüklüğündeki depremin ardından sahaya inerek vatandaşlarla bir araya geldi. Toplanma alanında can ve mal kaybına ilişkin bilgi alışverişinde bulunan Başkan Ovalıoğlu, Bakırköy Belediyesi Afet İşleri Müdürlüğü’nde kurulan “Afet ve Acil Durum Müdahale Merkezi”nde toplantı gerçekleştirdi. Belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri ve BAKUT (Bakırköy Belediyesi Arama Kurtarma) ekibi ile gerçekleştirilen toplantıda herhangi bir deprem durumuna karşı alınan önlemler ve yapılması gerekenler masaya yatırıldı. Artçıların devam etmesiyle birlikte olası bir deprem riskine karşı saha çalışmalarını ivedilikle başlatan Bakırköy Belediyesi, depremin ardından 4 binada tahliye çalışması gerçekleştirirken, 11 binada da riskli yapı incelemesinde bulundu. Belediyenin sağlık ekiplerinin depremden etkilenen 4 kişiye ilk müdahalede bulunduğu çalışmaların yanı sıra, toplanma alanlarında bulunan vatandaşlar için su, çay, çorba ve sandviç ikramı da başlatıldı. Gece boyu devam edecek hizmet kapsamında, 7’si belediye tesisi olmak üzere mobil ikram aracı eşliğinde 12 noktada vatandaşlara çay, 10.000 adet su, 5.000 adet çorba, 1000 adet sandviç dağıtımı yapıldı. 360 kişilik ekibiyle deprem çalışmalarına devam ettiklerinin altını çizen Başkan Ovalıoğlu, “Hep birlikte sahadayız, yanınızdayız” mesajı verdi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bakırköy Belediyesi depreme karşı tüm birimleriyle sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>Eczacıbaşı Dynavit’in Amerikalı smaçörü Kathryn Boden, kişisel sebepler nedeniyle Galatasaray Daikin ile oynanacak karşılaşmanın kadrosunda yer almayacaktır.
Karşılaşma öncesi görüşlerini aktaran takım kaptanı Tijana Boskovic, “Yarınki maçın bir önceki maçtan daha zorlu olacağını bekliyoruz. Rakibimize saygı duyuyoruz ve mücadele etmeye devam edeceklerini düşünüyorum. Aynı zamanda takımımın da mücadele edeceğine ve sezonun son maçı olabilecek bu maçta keyif alacağına inanıyorum. Tüm yıl boyunca çok çalıştık ve sezonu güzel bir galibiyetle bitirmeyi hak ettiğimizi biliyorum” dedi.
Galatasaray Daikin – Eczacıbaşı Dynavit karşılaşması 20 Nisan Pazar, saat 15.30’da TVF Burhan Felek Vestel Voleybol Salonu’nda oynanacak. Karşılaşma, TRT Spor Yıldız ve Tabii ekranlarından canlı yayınlanacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Eczacıbaşı Dynavit, 3.’lük için sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
BÜYÜKŞEHİR HER YERDE ÇALIŞIYOR
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Yol ve Bakım Dairesi Başkanlığı’na bağlı A Takımı ve Yol Bakım Timi, gece gündüz sahada çalışarak vatandaşların güvenliğini sağlıyor. Son olarak İzmit Mimar Sinan Köprüsü altındaki durak önünde meydana gelen hasar, demir korkulukların sökülerek tamir edilmesiyle giderildi. Kısa sürede tamamlanan tamiratın ardından korkuluklar yeniden yerine yerleştirilerek, durak tekrar güvenli hale getirildi.
ÇEVRE DÜZENLEMESİ VE OTOPARK ONARIMI
İzmit ilçesinde ayrıca AKUT Arama ve Kurtarma Derneği binası çevresinde çevre düzenleme ve hafriyat kaldırma çalışmaları da gerçekleştirildi. Bunun yanı sıra, NCITY AVM otoparkındaki bozuk araç kapanı onarılarak, sürücüler için sorun oluşturması engellendi. Büyükşehir Belediyesi ekipleri, konforlu ve güvenli ulaşım için yoğun mesai harcayarak, vatandaşların memnuniyetini kazanıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Büyükşehir, rahat ve güvenli ulaşım için sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
TARAFTARIN BULUŞMA NOKTASI İZMİT KENT MEYDANI
Kocaelispor, 16 yıllık hasretin ardından Trendyol Süper Lig’e adım adım ilerliyor. Bu tarihi yürüyüşte en büyük destek hiç kuşkusuz yeşil-siyahlı renklere gönül veren taraftarından geliyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi, deplasmanda oynanan Bandırma ve Adanaspor maçlarını İzmit Kent Meydanı’nda kurduğu dev ekrandan yayınlamıştı. İç sahadaki Yeni Malatya maçını da daha önceki haftalarda alınan seyircisiz oynama cezası nedeniyle dev ekrandan yayınlayacak olan Büyükşehir, taraftarın stat atmosferinde maçı izlemesi için hazırlıklarını tamamladı. Başkan Tahir Büyükakın’ın öncülüğünde sürdürülen bu organizasyon, şehrin dört bir yanındaki futbolseverleri tek yürek olmaya davet ediyor. Mücadele 14 Nisan Pazartesi (bugün) günü saat 20.00’de başlayacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Kalbimiz sahada, coşkumuz meydanda yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü ekipleri dün geceden beri kentte etkili olan yağışlara karşı gerekli önlemleri aldı. Şehrin riskli noktalarına hızlı müdahale etmek için tam kadro sahada görev yapan ekipler, yağmur suyu ızgaraları, dere yatakları ile yol geçiş menfezleri ve köprülerde temizlik yaparak yaşanabilecek olumsuzlukları önledi.
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü ekipleri dün gece saatlerinden itibaren etkili olan yağış ve meteorolojik uyarıları dikkate alarak teyakkuza geçti. 170 personel ve 51 araçla sahada çalışan ekipler su baskını riski yüksek bölgeler ile köprü- menfez gibi dere geçişlerinde gerekli tedbirleri aldı. Kent merkezinin yanı sıra ilçelerde de çalışan ekipler yağışların yurttaşların hayatını olumsuz etkilememesi için sahada olacak.
Vakumlu araçlarla temizlik
Kent genelinde ekiplerin yoğun bir şekilde çalıştığını aktaran İZSU Genel Müdürlüğü Kanalizasyon Dairesi Başkanlığı Merkez Bölge Teknik Amiri Turgay Toksoy, “Özellikle yoğun yağış alacak bölgelerde ızgara temizliğini sıklaştırdık. Bazı yerlerde vatandaşlarımız tarafından karton kağıt ve çuvalla kapatılmış ızgaralar görüyoruz. Buralarda evsel atıklar zamanla sertleşiyor ve giderleri tıkıyor. Kombine kanal açma araçlarımızla dolu olan ızgaraları hızla temizliyoruz. Yağışların kent hayatını olumsuz etkilememesi için ekiplerimiz sahada. Olumsuzluk yaşayan vatandaşlarımız İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Hemşeri İletişim Merkezi veya İZSU’nun 185 acil çağrı hatlarından bizlere 24 saat kesintisiz ulaşabilir” diye konuştu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
İZSU ekipleri tam kadro sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>Yoğun kar yağışının başlamasıyla birlikte Bakırköy Belediyesi tüm birimleriyle harekete geçti. Aylar öncesinden 126 personel, 54 araç ve 600 ton tuz ile hazırlıklarını tamamlayan kışla mücadele ekipleri, ilçe genelinde karın etkisini gösterdiği bölgelerde hummalı bir çalışma gerçekleştiriyor. İBB ile ortaklaşa bir şekilde 7/24 tam kapasite ile gerçekleştirilen kar küreme çalışmaları kapsamında, ana arterlere çıkan tüm yollar açık tutularak ulaşımda herhangi bir aksama yaşanmasının önüne geçiliyor. Ayrıca ilçenin işlek tüm noktaları vatandaşların ve araçların buzlanma nedeniyle kaymaması için düzenli şekilde tuzlanıyor.
Soğuk kış günlerinde vatandaşlara sıcak çorba ikramı
Bakırköy Belediyesi, soğuk kış günlerinde vatandaşların içini ısıtmak için sıcak çorba ikramlarını da artırdı. Bakırköy Eğitim ve Araştırma Hastanesi önünde yapılan çorba dağıtımları; sağlık çalışanları, hasta ve hasta yakınlarına moral kaynağı oldu. İlçenin yoğun olarak kullanılan bölgelerinde konuşlanan Bakırköy Belediyesi Mobil İkram Aracı ile vatandaşlar sıcak bir çorba molası ile buluşmaya devam ediyor.
Sokak hayvanlarının her daim yanında
Sokak hayvanlarının soğuk havalarda beslenme sorunu yaşamaması için çalışan Bakırköy Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, belirlenen besleme noktalarına düzenli şekilde mama ve su takviyesi yapıyor. Gerçekleştirilen mama ve su takviyesinin ardından, veteriner hekimler patili dostların genel sağlık durumlarını da kontrol ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Bakırköy Belediyesi Karda Kışta 7/24 Sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
YAYA GEÇİŞLERİNDE AKSAMA YOK
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, yoğun kar yağışının ardından kent genelindeki yaya güvenliğini sağlamak için harekete geçti. Yüksek kesimler başta olmak üzere ilçe merkezleri ve kırsal mahallelerde yoğun bir şekilde karla mücadele çalışmalarını sürdüren ekipler, yaya güvenliğini de ön planda tutuyor. Ekipler, kapalı cadde ve kaldırımlarda kar temizliği yaparak yayaların daha güvenli bir şekilde hareket etmelerini sağlıyor.
GÜVENLİ YÜRÜYÜŞ ORTAMI SAĞLANIYOR
Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı ekipler, yayaların sıklıkla kullandığı cadde, sokak, kaldırım ve üst geçitlerde kar birikintilerini temizleyerek güvenli bir yürüyüş ortamı sağlıyor. Ekiplerin çalışmaları kent genelinde vatandaşların ulaşımını kolaylaştırmak ve güvenliğini sağlamak amacıyla hızla devam ediyor. Büyükşehir, olumsuz hava koşullarına karşı aldığı tedbirlerle vatandaşların güvenliğini sağlamak adına gece gündüz demeden kar temizleme ve buzlanma öncesi tuzlama çalışmalarını sürdürüyor.
ÜST GEÇİTLERDE BUZLANMA MÜDAHALESİ
Büyükşehir ekipleri; acil servis girişleri, aile sağlığı merkezleri, köprüler, camiler, otogarlar, otobüs durakları, kamu binalarının önü, üst geçitler ve viyadüklerde oluşan kar birikintilerini temizleyerek ulaşımın güvenliğini sağlıyor. Ayrıca üst geçitlerin merdivenlerinde biriken karın gece ayaz yapmasıyla oluşan buzlanmalar, buz çözücü solüsyon dökülerek temizleniyor.
ALINAN TEDBİRLER DEVAM EDİYOR
Karla kaplanan yollar, yoğun buzlanma riski taşıyan alanlar ve kamusal alanlarda yürütülen küreme ve tuzlama işlemleriyle hem araç hem de yaya trafiğinin güvenli bir şekilde sağlanması hedefleniyor. Ekipler, tüm bu çalışmalarını büyük bir titizlikle devam ettirerek, vatandaşların günlük yaşamlarını olumsuzluklardan etkilenmeden rahat bir şekilde sürdürebilmesi için gerekli tedbirleri alıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Büyükşehir ekipleri, yaya güvenliği için sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>İnegöl’de önceki gün başlayan kar yağışı bugün itibariyle merkezde de etkisini arttırdı. Karla mücadele çalışmaları kırsalda vardiyalı şekilde 24 saat aralıksız sürüyor. Yağışın artmasıyla Fen İşleri Müdürlüğüne ilave olarak Temizlik İşleri Müdürlüğü ve Park Bahçeler Müdürlüğü ekipleri de dahil oldu. Şu an sahada 3 ayrı müdürlük 80 dolayında personel ve 20 araçla çalışmalarını sürdürüyor.
Yüksek kesimlerde kar yağışı açılan yolları kısa sürede tekrar kapattığı için ekipleri sürekli ring halinde. Bölgelere ayrılan İnegöl’ün kırsal mahallelerinde sürekli olarak kar küreme ve tuzlama çalışması yapılıyor. Merkezde ise Temizlik İşleri Müdürlüğü araçlarıyla ana arterler başta olmak üzere tuzlama çalışması yapıyor. Aynı zamanda personeller kaldırımlardaki karları temizliyor.
İNEGÖL BELEDİYESİ’NDEN UYARI
Öte yandan İnegöl Belediyesi kış tedbirlerine dikkat çekerek vatandaşlara uyarılarda bulundu. Kar lastiği olmayan araçlarla yola çıkılmamasına özen gösterilmesi istenirken, kırsal bölgelere ulaşım için de zincirsiz yola çıkmayın uyarısı yapıldı. Merkezde de hem kar lastiği hem de takip mesafesi ve ani fren gibi kurallara riayet edilmesi çağrısında bulunuldu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
İnegöl Belediyesi 80 Personel 20 Araçla Sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>
EKİPLER 24 SAAT GÖREV BAŞINDA
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Sibirya üzerinden gelen ve “Altay Kar Fırtınası” olarak adlandırılan kar yağışı uyarılarının ardından teyakkuza geçerek gerekli tüm tedbirleri almıştı. Yol ve Bakım Dairesi Başkanlığı’na bağlı Yol Bakım Timi ve A Takımı, Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı ve İSU Genel Müdürlüğü ekiplerinden oluşan Karla Mücadele Ekipleri ilk kar tanesinin düşmesi ile görev yerlerinde çalışmalarına başladı. 24 saat esasına göre çalışan ekipler herhangi bir olumsuz durumun yaşanmaması adına sahada görev yapıyor.
12 İLÇE, ANA HATLAR VE KIRSALDA
“Altay Kar Fırtınası” olarak adlandırılan kar yağışından Kocaeli’nin en az etkilenmesi adına Büyükşehir Belediyesi, 2.321 personel ve 623 araç-iş makinesi ile il genelinde yaklaşık 1.750 kilometrelik yolda mesaiye devam ediyor. 7 gün 24 saat aralıksız çalışan ekipler, hem yayaların hem de sürücülerin güvenliği için gerekli çalışmaları özverili bir şekilde yürütüyor. İki vardiya şeklinde görev yapan Büyükşehir ekipleri, başta ana hatlar olmak üzere 12 ilçe ve sorumluluk alanındaki tüm kırsal bölgelerde aralıksız çalışıyor. Otobüs durakları, üst geçitler, hastane önleri, kaldırımlar ekipler tarafından düzenli bir şekilde kardan temizleniyor.
47 BİN TON TUZ KULLANIMA HAZIR
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin bu üstün gayreti ve özverili çalışması ile Kocaeli genelinde kapalı yol bulunmuyor. Yağışın yoğunluk kazandığı zamanlarda tempoyu artıran ekipler, küreme ve tuzlama çalışmaları ile yolların sürekli açık tutulmasını sağlıyor. Ayrıca kar yağışı öncesinde buzlanmaya karşı alınan 47 bin ton tuz ihtiyaç duyulan yollara, üst geçitlere, yaya yolları ve kaldırımlara, ibadethaneler, sağlık merkezleri ile vatandaşların yoğun kullandığı alanlara dökülerek buzlanmanın önüne geçiliyor. Kocaeli Büyükşehir’in tüm bu tedbir ve çalışmaları ile olası aksaklıklar ve olumsuzlukların önüne geçiliyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Büyükşehir 12 ilçede, tüm gücüyle sahada yazısı ilk önce Kocaeli Basın üzerinde ortaya çıktı.]]>