40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.319,39%0,53
7.014,00%0,24
4785777฿%1.4882
02:00
Diş hekimlerinin yıllardır hassasiyet için önerdiği Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni marka yüzü Gökçe Bahadır oldu. Bugüne kadar Türkiye’de ve dünyada sadece gerçek diş hekimleriyle reklam kampanyası gerçekleştiren marka, yeni çektiği reklam filminde bu yıl ilk kez bir ünlüyle diş hekimini bir araya getirdi.
Türkiye’de tüketiciler, daha beyaz dişlere sahip olabilmek için pek çok farklı yöntem deniyor. Sensodyne Klinik Beyazlık, diş minesini koruyarak hassasiyet yaratmadan etkili beyazlık sunan formülüyle bu ihtiyaca yanıt veriyor.
Sensonyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filminde Gökçe Bahadır, diş hekimini ziyaret ediyor ve daha beyaz dişlere nasıl sahip olabileceğini soruyor. Diş hekiminin, diş minesi koruma özelliği bulunan beyazlatıcı bir diş macunu önerisiyle Sensodyne Klinik Beyazlık ile tanışıyor.
Markanın reklam yüzü Gökçe Bahadır, Sensodyne Klinik Beyazlık’ın dişleri hassasiyet yaratmadan 8 hafta boyunca günde iki kez fırçalayarak günlük diş macunlarına kıyasla 2 ton beyazlattığını ve 7 kat daha iyi leke çıkaran formülüyle etkinliğini kanıtladığını vurguluyor.
Sensodyne Klinik Beyazlık ile artık hassasiyet yaşamadan beyaz bir gülümsemeye sahip olmak mümkün…
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Sevgililer gününü Şile Gönen Hotel’de Bora Öztoprak’ın romantik aşk şarkılarıyla karşılayın
MAGAZIN
Bilginin ve Kahkahanın Buluştuğu Akşam: ‘Biz Bize Quiz Night’ Bulvar 216’daki Donkey Pub’da!
1
Türk Dünyası Kızıl Elma Ödülleri sahiplerini buldu
1091 kez okundu
2
Aslı Cevri’den Sezen Aksu imzalı Başka Bahar
695 kez okundu
3
Gül Gökçe Korkmaz’dan Sezen Aksu müjdesi
652 kez okundu
4
Flash Haber’e Güçlü Transfer: Ayşe Kök Haber Programları İçerik Direktörü Oldu!
645 kez okundu
5
Sinan Akçıl ve Kerro’dan ‘Fark Atıyor’ Müzikseverlerle Buluştu
638 kez okundu