40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
4.319,39%0,53
7.014,00%0,24
4785777฿%1.4882
02:00
AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da, 14 bin 378 kişiyle anket çalışması yapıldı. Buna göre, AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93 seviyelerine çıkarmayı başardı. Bu başarı, müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde ele alarak hızlı ve etkili çözümler üretme, yine müşteri taleplerine hızlı ve etkili yanıt verme politikaları ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde elde edildi.
Kahramanmaraş ve Adıyaman’daki tüketicilerine hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93’lere çıkardı. AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da yapılan anket çalışmasında soruları 14 bin 378 kişi yanıtladı ve katılımcıların yüzde 93’ü memnuniyetlerini dile getirdi. 2024’te bir önceki yıla göre çağrı artışı yaşanırken, 1 milyonu aşkın çağrı müşteri temsilcileri tarafından yanıtlandı. 686 bin 212 çağrı müşteri temsilcisine bağlanmadan ve beklemeden sesli yanıt sisteminde sonuçlandı.
Günlük yanıtlanan ortalama çağrı sayısı 3500 olarak gerçekleşirken, tüketicilerin belirtilen hizmetler için çağrı merkezini aradığında müşteri temsilcisine bağlanmak için bekleme süresi ortalama iki saniye, hizmet süresi ise ortalama 73 saniye olarak kayıtlara geçti.
Bu çağrıları arıza bildirimi ve takibi, yeni bağlantı ve abonelik işlemleri, şikâyet ve geri bildirimler, genel bilgilendirme konularındaki çağrılar ile fatura işlemleri, ödeme işlemleri ve abonelik işlemleri oluşturdu.
Sesli yanıt sisteminde, 650 bin 147 tüketici “Elektrik Kesintisi Bilgilendirmesi“ konusunda hizmet alırken, 36 bin 65 tüketici robot sistemde “Fatura Sorgulama” işlemi gerçekleştirerek operatöre bağlanmadan işlemlerini tamamladı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Başkan Duman BUCAKUT’un tatbikatına katıldı
1
Profesyonel Web Başlangıcı İçin 3 Temel Bileşen: VDS, Web Hosting ve DV SSL
25466 kez okundu
2
Sabote, CORLEONE EP’si Sonrası Sessizliğiyle Konuşuyor
6592 kez okundu
3
Kocaeli Çayırova’dan Tüm Türkiye’ye: Lazer Kesimde Eşsiz Metal Farkı
5194 kez okundu
4
Buca Belediye Başkanı Görkem Duman, “Dürüst, namuslu bürokratımın itibar suikastine uğratılmasına izin vermem”
5096 kez okundu
5
AI Music CEO’su Yasin Gökçek’ten Geleceğe Yönelik Önemli Açıklamalar
4569 kez okundu